czwartek, 20 października 2016

Belle & Boo "Ahoy There" #2 #FINAŁ

Jesień bywa w tym roku dosyć kapryśna. Przeważnie jest zimo, szaro i deszczowo, ale na szczęście pojawiają się też dni słoneczne kiedy cały świat nagle nabiera barw :) Czekam na nie z utęsknieniem aby móc zrobić kilka zdjęć pracom, które właśnie powstają.
Jak pisałam ostatnio, mój 2,5 roczny synek skrupulatnie dokonywał porannego odbioru mamusinych prac ;) dzięki temu obrazek 'Ahoy There'  powstał w zaskakująco szybkim tempie, potem musiał jeszcze poczekać kilka dni na słoneczną pogodę, abym mogła obfotografować haft. I oto jest!

Poznajcie więc chłopca o imieniu Ellis i jego konika Easy podczas zabawy w piratów :)




Belle & Boo 'Ahoy There' na podstawie ilustracji Mandy Sutcliffe - wzór dostępny w magazynie Cross Stitcher nr 309 (September 2016):
  - len Belfast - 32 ct - kolor antyczny zielony (6047),  - krzyżyki dwa pasma muliny DMC co dwie nitki osnowy, półkrzyżyki jednym pasmem muliny, kontury jednym pasmem muliny 

wprowadzone zmiany: 
- kontury - DMC 938 - jedną nitką muliny
- klapka na oku konika - DMC 3371

W książce 'Hop Along Boo' są przepiękne rysunki Belli i Boo podczas zabawy w piratów. Zobaczcie kilka urywków:

Jest tam też cudny rysunek śpiących w hamakach chłopców-piratów na pokładzie żaglowca pod czarną banderą ;)



My też pobawiliśmy się w piratów puszczając na wodzie łódeczki z łupin orzechów :D


i jeszcze kilka zbliżeń - Ellis & Easy::


W stosunku do oryginału, wprowadziłam kilka niewielkich zmian. Zrezygnowałam całkowicie z czarnego koloru muliny, jakoś mi tutaj nie pasował oraz zamieniłam kolor konturów na ciemniejszy, tak aby były bardziej wyraźne - więcej szczegółów w danych technicznych - powyżej mniejszą czcionką.

Mam nadzieję, że z czasem pojawi się jeszcze kilka hafciarskich motywów dla chłopców z serii Belle & Boo. Przyznam szczerze, że mam kilka swoich ulubionych ilustracji, ale niestety nie ma jeszcze opracowanych dla nich wzorów na haft krzyżykowy. Tak więc czekam cierpliwie ;)
do następnego haftu!
brodziszek

85 komentarzy:

  1. Cudny! Cieszę się, że Twój synek ma w końcu swój obrazek z serii Belle&Boo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu raz jeszcze :) też się bardzo cieszę z tego chłopięcego haftu :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny obrazek i fantastyczna sesja zdjęciowa:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło :-)) Synuś pewnie zachwycony:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, zachwycony :D jeszcze tylko oprawa i będziemy mogli codziennie na niego patrzeć ;)

      Usuń
  4. Cudo :) i świetna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! cieszę się że zdjęcia także Ci się spodobały :)

      Usuń
  5. Szczerze, to jakoś nie do końca byłam przekonana, bo gdzie jest mój ulubiony Boo!!!Jednak, podoba mi się coraz bardziej i kto wie, może kiedyś zrobię taki motyw mojemu małemu piratowi :)Zdjęcia cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Boo to też mój ulubieniec <3 ale Ellis&Easy też są świetni. Ostatnio ubawiła mnie wersja na Hallowen tego duetu: konik przebrany za lwa a chłopiec za Draculę. Choć to święto jest mi zupełnie obce to obrazek bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  6. Naprawdę ciężko uwierzyć mi w ten zielony kolor lnu :) Wyszło pięknie. Te detale sesji zdjęciowej! Same zachwyty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor lnu jest delikatnie wpadający w zieleń - najlepiej przedstawiają to te pierwsze zdjęcia, bez słońca.
      Dziękuję za przemiłe słowa odnośnie sesji zdjęciowej :D

      Usuń
  7. Ale szybko Ci poszło! Jednak dzieci to najlepsza motywacja :)
    Hafcik jest piękny, a sesja zdjęciowa rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie! dzieci najlepiej dopingują :) Cieszę się Iwonko że tak Ci się wszystko spodobało :) buziaki!

      Usuń
  8. Bardzo dobra robota! Gratulacje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam obrazki z tej serii i cały czas żałuję, że nie mam dla kogo ich wyszyć. Bardzo ładny haft i ślicznie zaaranżowany na zdjęciach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Promyku, na pewno znalazło by się wielu chętnych na Twoje hafciki z tej serii ;) zresztą zawsze możesz je wyhaftować dla siebie :) w każdym z nas jest przecież odrobina z dziecka :*

      Usuń
  10. Piękny hafcik, przyjemnie patrzy się na Twoją sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft, no i cała seria. Planując rodzinę (w przyszłości) z pewnością zaopatrzę się w te książeczki, są cudne :) M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) koniecznie :) ale od razu uprzedzam, że w ich sklepie jest tyyyle innych cudnych rzeczy, że nie sposób się powstrzymać przed zakupowym szaleństwem. Tylko ceny... mocno ograniczają :/

      Usuń
  12. Obrazek w sam raz dla synka. W końcu się doczekał. Teraz tylko oprawa i powieszenie w pokoiku 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny haft, a jego prezentacja świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft - robi niesamowite wrażenie:)
    Synuś z pewnością bardzo zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Agatko! synek jest jeszcze mały więc mam nadzieję, że obrazek kilka lat powisi w dziecięcym pokoju ;) zanim mój Ancymonek zarządzi zmianę wystroju na bardziej 'dorosły' ;)

      Usuń
  15. Świetny wzór i piękne wykonanie. Moje chłopaki (A właściwie Starszy), na razie nie wykazują zainteresowania moimi robótkami. Nawet kiedyś go zapytałam czy wyhaftować mu obrazek z jego ulubionymi bohaterami- ale odmówił :D No cóż....szanuje jego gusta :D

    Zdjęcia perfect! te łódeczki z łupinek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aga za taki komplement! :D
      moje dwa Ancymonki, zwłaszcza córa, to gdy tylko widzą moje hafciarskie skarby to najchętniej zabrałyby 'po kawałeczku' wszystkiego ;)
      gdybym nie trzymała wszystkiego w miejscu najbardziej niedostępnym z niedostępnych to chyba rozgrabiłyby wszystko do cna :P
      ale przyznam, że czasem też wspólnie coś haftujemy lub szyjemy :)

      Usuń
  16. Idealny hafcik dla małego chłopczyka. Podziwiam Twoje idealne krzyżyki.Belfast antyczny ma swój urok. Piękna prezentacja pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy haft na antycznym Belfaście, ale przyznam, że bardzo mnie zauroczył. Z chęcią zobaczyłabym jak w rzeczywistości prezentują się pozostałe kolory.

      Usuń
  17. Przesliczny haft...zachwycam się Twoą precyzyjnością na lnie!
    No i do tego, te przepiękne zdjęcia...raj dla oczu :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam len. To miłość od pierwszego krzyżyka ;)
      dziękuję za miłe słowa :) też zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam i podziwiam zdjęcia :)
      pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  18. Pirat świetny! :) Cudowne wykonanie :) A ilustracje są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka zachwyca, każda ilustracja jest pięknie dopracowana i taka urocza!

      Usuń
  19. Świetny obrazek! Krzyżyki tak precyzyjnie postawione, naprawdę super :) A do tego jeszcze tak piękna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam w mich skromnych progach! cieszę się że spodobała Ci się moja praca :) zapraszam ponownie!

      Usuń
  20. Coś wspaniałego! Nie tylko cudownie haftujesz, ale robisz też piękne, urokliwe zdjęcia. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ty masz zdolne łapki 🐾. Hafcik jest piękny!!!
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały ! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Na prawdę piękny ten wzorek, nie dziwię się, że dzieciaki tak dopingowały w jego powstawaniu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny obrazek. Nigdy nie umiałam haftowana choć zawsze spoglądając na wasze hafty troszkę zazdroszczę tej umiejętności. Ale wszystkiego nie można mieć, szydelko tez jest mi obce ale zaspokajam chęć szydelkowania malowaniem. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, Twoje malowanie jest tak piękne i twórcze że zawsze z podziwem oglądam Twoje prace. Miłej soboty!

      Usuń
  25. piękności Brodziszku:)
    wygrałaś u mnie 10 Candy zapraszam z adresikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ahoj !!! z takim piraciątkiem niestraszny żaden sztorm :))
    Piękny !!!
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahoy! z tym piratem zawsze jest Easy ;) dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  27. Piękny obrazek, konik jest przecudnej urody. A zdjęcie... heh... kiedy ja osiągnę taki poziom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje dzieci uwielbiają tego konika :) dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  28. Hafcik z piratem jest cudowny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny hafcik. I synuś zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radość dziecka jest bezcenna ;) co tam kilka zarwanych nocy :)

      Usuń
  30. Jejku ale śliczny bajkowy obrazek :-) Świetnie zaprezentowany ! Warto czekać na słonko, ono lubi hafty :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj lubi lubi :) słoneczko po prostu musi być :) pozdrowienia!

      Usuń
  31. Hafcik przepiękny i zdjęcia też:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowity, przepiękny i uroczy

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. synek bardzo lubi tego pirata! ja zresztą też mam do niego słabość ;)

      Usuń
  34. Przepiękny haft, typowy dla chłopca. A mało takich jest.
    Cudnie się prezentuje!
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, raz jeszcze dziękuję za pomoc przy wyborze koloru lnu, bez tej antycznej zieleni nie było by takiego cudnego efektu! :*

      Usuń
  35. Największą radość sprawia nam dawanie radości :-)
    Śliczny obrazeczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. zaglądając do Ciebie zawsze jestem pewna, że znajdę tu coś ciekawego i niepowtarzalnego. Dziś jest dokładnie tak samo - Pirat jest fantastyczny! podziwiam wybór tematu i dokładność wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. urocze są te hafciki z tej serii, mam 2 gazetki z 2 wzorkami i też mam w planie wyhaftować :)

    OdpowiedzUsuń